duminică, august 30, 2009

Verzi si uscate

Can I play with madneeeess? Firar sa fie ca mi s-a blocat melodia asta in cap. Le-am zis ca nu o sa pot dormi din cauza ei dar, ei nuuuu. Eh asta e. Eh si de dragul jocurilor din bar de sambata seara, am sa spun cateva cuvinte care imi vin acum in cap: mercur, stramb, pitici, spiridusi, filfizon, matzapazlic, coropisnita, vise perverse, un varcolac in calduri, siii...ce a mai fost? Aaaa, fragmente de meteorit, Terente, accent ardelenesc, si probabil prea multa tequila la o masa. Sa se sparga shoturile din "palmierii lui Mazare" daca va mint.

Unii viseaza, altii se joaca, altii fac poze, unii rad cu lacrimi si doar unul pune muzica. Asta da film! Si scenaristul? Imaginatiile noastre bolnave si un pachet de carti din Vama :D

Can I play with madneeess?

Eu pot, voi?

...ma duc sa dorm :))

ps: post dedicat unui August de delir! Fie ca Septembrie sa fie si mai si!

Iron maiden - Can I play with madness

Niciun comentariu: