miercuri, august 05, 2009

De ce iubim Vama Veche?



Nu stiu de ce o iubiti voi, dar eu stiu :D
Pentru ca in Vama:
~imi intra alge in par cand ma balacesc in mare
~toti oamenii viseaza in culori
~acolo iau delirul cel mai puternic
~vad stele cazatoare
~pot sa meditez pe nisip si sa-mi intre furnici intre degete si sa ma gadile
~mi-am facut o cutie de mici comori care stralucesc
~lumina acolo e cea mai frumoasa
~in loc de cafea poti sa fac baie in mare
~ne putem iubi neconditionat fara intrebari
~pot zimbi fara nici un motiv
~pot sa fiu sugar high pe bomboane mov de Skittles
~in Hand, pot sa pictez de la 12-3 si noi doi sa avem "stalpul" nostru
~am fluturi stomac
~Am gasit bomboane care pocnesc in gura si simteam ca-mi eletrocuteaza creierul
~dimineata aud in drum spre cort, un cocos nenorocit care'mi sparge toate filmele :)))))
~tot timpul raman fara baterii la telefoane
~am invatat sa inot un pic sub apa
~atunci cand am auzit vocea lui Pittis la Folk You am plans ca un copil
~o mare de oameni au cantat ca vrem Ardealul :D Power to the People :D
~deja am traditia de am scranti cate un picior cand dansez pe nisip :))
~el se taia in scoici si ma ferea pe mine
~intotdeauna e cineva care gaseste un petic de nisip in mare, acolo unde e plin de pietre
~in mare, daca incerci sa te saruti...marea stie cand sa-ti spuna sa iei o pauza =))
~e plina de coincidente si sincronizari si traiesti fiecare secunda aici si acum
~poti juca poker pe pietricele La Pirati si cu scoici pe plaja
~am inceput sa vorbesc cu oltenisme si sa ascult hard-cuor muoldoveniesc :)))))
~mi-as fi vandut si un rinichi pentru hainele colorate :))) dar am avut noroc cu o voce care ma tinea de mana si imi spunea usor "doar ne uitam, da?"
~l-am gasit pe Tiki God si mi-a promis ca pot fi si eu Tiki Goddess din cand in cand :))
~am descoperit ca nu e ok sa fac air-drumming cu 1/2 mar glazurat pe bat, ca-l scap in nisip
~un fript mi-a spus ca sunt "mirobolanta" :D

...si pentru zeci si mii de alte motive, care mai de care, pe care le pastrez intre mine, el si mare :D


Ascultati si zimbiti:

Maria Gheorghiu - Vara intamplator


Si o nitzica de visare:
Mircea Vintila - Iubirea cea mare

2 comentarii:

ioana spunea...

Ai punctat tot ce era important pentru cuvantul VAMA...eu plecasem prea de dimineatza,nu ne`om mai vazut.Ai uitat de valurile puternice care-ti lasau slipii`n jos cand te paraseau pentru a se sparge la mal...cel putin p`ai mei:))))Esti mai bine?

seaside8700 spunea...

Fruuuumos...asa era si pe vremea cand si eu vedeam Vama la prima intalnire...doar un pic mai curat parca...si mai putine betoane- muuult mai putine...
Marea insa este aceiasi, doar noi ne-am schimbat...punctele de vedere- adica...