joi, august 13, 2009

Amintiri si Desene

Astazi m-am pironit in fata televizorului si am incercat sa ma uit la Cartoon Network. In 20 de minute m-am enervat si ma gandeam, unde sunt desenele copilariei mele. Am intrat pe Youtube si ideile veneau una dupa alta. Asa ca m-am hotarat sa impartasesc cu voi acele desene care mi-au imbogatit zilele de kid (si in mod logic...nu am depasit starea aceea, ca m-am emotionat pana la lacrimi cand gaseam cate un desen drag...acuma inteleg de ce am ajuns asa. Fiecare desen m-a influentat intr-un fel sau altul)
In ordine total aleatorie:

1. The Jetsons


2.The Flintstones


3.Biker Mice from Mars


4.Pirates of the Dark Water


5.Gargoyles


6.Captain Planet


7.Teenage Mutant Ninja Turtles


8. Scooby Doo


9.Pac Man


10.The Biskitts


11. The Adventures of Blinky Bill


12. The Smurfs


13.Pingu


14.Babar



14.The Pinky and The Brain


15. Bobby's World


16.Viata cu Louie (In romana e mult mai tare :)) )


17.Thomas and Friends


18.Franklin the Turtle


19.Beetlejuice


20.Ghostbuster


21.Adams Family


22.The Real Adventures of Johnny Quest


23.Top Cat


24.Jabberjaw


25.Dick Dastardly & Muttley In Their Flying Machines


26.Hong Kong Phooey


27. Captain Caveman


28.Dynomutt the Dog Wonder


29.Funky Phantom


30. Familia Tofu


31.X-men (dar Evolution, ca astea imi plac mai mult)


si ca cerinte speciale, the saga continues:

32.Swat Cats


33.Justice League


34.Saber Rider


35.He-Man


Hope you're happy now ;)

7 comentarii:

Anonim spunea...

BI-JU-TE-RII, nimic altceva! SwatCats, Beetlejuice, Pirates of Dark Water, The Real Adventures of Johnny Quest... bi-ju-te-rii, my friend.

http://www.trilulilu.ro/Fumy/083f3d8be7cd8a

http://www.youtube.com/watch?v=bOhh1alvxMw

http://www.youtube.com/watch?v=z2-EbfG-T5w

Daca iti mai amintesti de astea imi tatuez fata ta pe bratul stang haha.

Andrada spunea...

Cum sa uit de ele....freakin worm, got high dar cartoon network ne arata numa ce se poate intampla dupa =)) Disperarea din fiecare episod...super :D multam hun *bear hug*

Anorganix spunea...

noah hai ca iti mai zic eu ...Batman...Josie and the Pussycats...The valley of the dinosaurs, Prince Valliant...Inspector Gadget...Siamo fati cosi...Papà Gambalunga... Mila e Shiro...Gemelli nel segno del destino...si bineinteles Yogi bear, daca imi mai amintesc bag la comment :D sa fie treaba cat mai completa

AnorganiX spunea...

aaa....mi-am adus aminte! ala francez cu TIN-TIN si catelul lui Milou

AnorganiX spunea...

inca unu'....DENVER!....TEHEHE...cred ca ar trebui sa le notez si sa iti trimit lista...nu de alta dar o sa o tin pana maine dimineata si tot nu termin...woay ce nebunie CE FILME SI CE FLOW AM LUAAAAAAT....AM PIELEA GAINA....CEA SENTIMENTE...I AM SO FUCKIN' HAPPY!!!!!!!!!!!!!!!

viktorash1892 spunea...

Hai ca ma bag si eu in seama... Daca e sa iti mai dau sugestii, no offense, dar ai uitat cativa "monstri sacri": Tom & Jerry, Droopy ( stiu ca apare in mai multe titluri, dar e irelevant, la cat de "greu" e personajul in domeniul desenelor animate ), Yogi Bear si, last but not least... pa-pa-pam... tobe etc.... Cow and Chicken.

Anonim spunea...

astea sunt din "epoca de aur".astazi la CN sunt numa porcarii si aberatii de animatii.nu stiu ce placere au copii din ziua de azi sa se uite. la cele vechi ma uit mereu, ca am ce vedea.oricum...frumoase amintiri