sâmbătă, decembrie 27, 2008

Rendez-vous

Azi am dat nas in nas cu un demon de-al meu. Nu ne-am mai vazut de mult. L-am intrebat politicoasa de ce a venit. S-a uitat la mine cu ranjetul lui incontestabil, mi-a pus mana pe umar si cu o voce mandra mi-a spus "Pentru ca m-ai chemat." "Ah serios?" ii raspund eu ironic, "Vreau sa pleci!". El a ras. "Nu e asa usor. De data asta nu ma poti da la o parte." As fi vrut sa-l pocnesc in nas. Ma enerva. L-am evitat atat de mult timp, l-am ocolit, ca acum sa treaca peste vointa mea. Vai, ce nervi! "De ce nu mai pleci ca alta data?" "Pentru ca m-ai hranit destul cu indiferenta incat sa am vointa mea. De data asta raman." Mi-am incrucisat bratele. El a facut la fel. Zambea. Eu nu.

M-a urmarit toata ziua. In bar, in parc, pe ninsoare, in timp ce ma plimbam cu Raluca si mancam vata de zahar. El a tacut chitic dar era langa mine, fir-ar sa fie! In seara asta in schimb, mi-a aruncat o pastila. Am strigat de nervi..."Maturizeaza-te!!" Mi-a ras in fata. "EU sa ma maturizez? Ia incearca tu sa-ti rezolvi problema...sa vedem, poti?" Mi-am muscat limba. Avea dreptate, ciupercarul...

Nu castig nimic din lupta asta. Nu vreau sa renunt pentru ca asta ar insemna victoria altcuiva si sunt prea orgolioasa. Dar ma cam plictisesc si irosesc prea multa energie care as putea sa o folosesc mult mai creativ. Macar de-as fi atat de incapatanata si in alte situatii...

Mai bine ma bag intr-un film...

Pace!

Niciun comentariu: