duminică, martie 08, 2009

Ursuletul Aici si Acum


Face-ti cunostinta cu ursuletul meu. Este cel mai bun prieten al meu. E una din cele mai drage creaturi din viata mea. Imi zimbeste tot timpul, chiar si cand sunt suparata pe el ca nu imi raspunde. Sigur, de cele mai multe ori ma lasa pe mine sa ajung la concluzia care trebuie. Cu toate acestea, orice s-ar intampla, el ma ia in brate si ma suporta si cand rad, cand urlu, cand plang si cand nu spun nimic. El ma iubeste pur si simplu si recent, am realizat ca atunci cand vorbesc cu el si stam nas in nas, nu ma mai gandesc la nimic inutil. Nu ma mai streseaza nimic, nu ma mai preocupa nici o problema, si ma simt cu capul mai usor. E asa cum apare soarele pe cer, dupa ce a fost innorat si multa presiune., si brusc, te simti atat de bine si iti vine sa zimbesti.

Acum doua zile, ii povesteam unui prieten despre ursuletul meu si m-a intrebat cum il cheama. Mi-am dat seama ca nu i-am dat nici un nume. Ne-am gandit amandoi, si impreuna am intalnit ideea de "Aici, si Acum".

"Apoi, trebuie sa ne oprim. STOP. Sa nu mai fugim de responsabilitati, sa nu mai alergam dupa “solutii” miraculoase la problemele noastre, sa nu mai cautam nici o alta cale de iesire din cercul vicios in care ne invartim, si sa alegem singura cale adevarata si rapida - momentul prezent. Chiar acum. Opreste-te, si fii. Respira adanc, incepe sa simti ca esti mult mai mult decat ti-ai putea imagina vreodata ca poti fi, chiar in acest moment. Da, chiar acum, cand citesti aceste randuri. Fii asa cum esti.

Si cand gasesti aceasta stare, acest sentiment, observi ca lucrurile incep sa se miste, incep sa se aranjeze de la sine, asa incat vei constata ca apar diverse “coincidente” surprinzatoare, chiar in cele mai neinsemnate (aparent) situatii. Vei afla ca viata iti vine in intampinare, pentru ca tu ai facut primul pas." spunea Nicholas de Castella.

Asta inseamna sa traiesti aici si acum. Am ras si m-am bucurat ca ursuletul meu, ma ajuta sa fiu in aceasta stare, atunci cand am nevoie. Parca imi zice "Hai un pic, sa te opresti. Nu mai fugi in toate directiile. Fa o pauza si constientizeaza ca defapt, e soare, si ca ti s-a pus o gargarita pe varful nasului." :)))))

Pe ursuletul meu, il cheama "Aici si Acum", pentru ca imi aduce aminte sa fiu echilibrata si atenta, atunci cand uit.

Multumesc pentru idee dubiosule ;)

Un comentariu:

Anonim spunea...

Haha, o perspectiva noua asupra complexului "Mr Bean". Kudos, my friend!