miercuri, martie 11, 2009

Sfaturi pentru mine...

Acum un an, in perioada asta, intr-o noapte oarecare, nu puteam dormi. Aveam sindromul "supradozei de ganduri". Se invarteau in capul meu, intrand pe o ureche si iesind pe cealalta, aveam senzatia ca adorm dar ma trezeam tot gandind...era ametitor. Asa ca am facut primul lucru care mi-a venit in cap. Am aprins lampa de pat, am luat foi si pix si am inceput sa scriu. Am gasit recent foile si mare mi-a fost mirarea sa observ ca tot ce m-am sfatuit sa fac atunci, (pe langa ca nu mi-am ascultat propriul sfat), se aplica si in prezent. Si suna cam asa:
"[...]Vreau sa fac lucruri care ma fac fericita. Sa zimbesc. Sa fiu printre oameni, sa ma bucur de umanitate. Sa respect trecutul si adevarul si sa ajut sa-l aduc in prezent, pentru viitor. Sa fiu un suflet liber si sa ma deschid spre frumusete si fericire, pentru a se produce schimbarea in bine, in mine. Sa eliberez orice gand urat pentru ca in locul lui sa se instaleze iubirea. Asa ca sfat pentru mine: Curaj Andrada, curaj! AI in tine puterea de a fi omul care ai vrut sa fii dintotdeauna. Mergi pe calea ta cu incredere, fa ce ti-ai propus, fara distrageri. Traieste cu respect fata de corpul tau, aici, si acum, si atat. Gandurile triste, lasa-le deoparte, sunt pierdere de timp si nu castigi nimic din ele. Cei care sunt langa tine, imbratiseaza-i, si multumeste-le ca au ramas in timpul furtunii. Si in special, arata-le cat de mult le apreciezi prezenta in viata ta. Cei care te irita, invita-i la o discutie si incearca sa gasesti o modalitate de impacare. Daca nu se poate, mergi mai departe, fiecare are lectia lui de invatat. Indentifica problemele in tine, pentru ca "nu stiu" nu rezolva nimic. Exteriorizeaza-ti disconfortul si echilibreaza-te. Respecta alegerile oamenilor din jurul tau, nu te autoinvita in viata lor, si fii constienta. Nu te grabi pentru numele lui Dumnezeu sa iei decizii, ci gandeste cu atentie, dar nici prea mult ca atunci pierzi momentul si ai curajul sa ceri ajutorul cand ai nevoie. Ai incredere in tine, linisteste-te si centreaza-te cand ai indoieli. Si mai reciteste din cand in cand aceste randuri, o sa iti aduca claritate in nevoie..."
Imi vine sa rad. E deja a treia oara cand uit cine sunt, imi uit visele si ma pierd pe drum. E cazul sa-mi ascult propriile sfaturi, si sa traiesc.

Mai mult decat cuvinte, acum actionez. Pun in practica...si e bine. Multumesc ca mi-ai adus aminte, multumesc pentru socuri si multumesc ca ai ramas cu mine.

Ma intorc Acasa.Deschid ochii...

2 comentarii:

Anonim spunea...

Andrusco,Andrusco!las ca ma-ntorc si stam de vorba la un vin..cum se cuvine.u ai grija de tine pana atunci,si vezi cum reechilibrezi balanta...ce pisici?te pup,si...deh,ne vedem la vara:*

PS.merci de comment........si vezi ca-mi creste coama la atatea laude:P

(iulia)

Andrada spunea...

scumpooo!!!! De abia astept sa stam de povesti :P mi-e dor de tine shawo :)