marți, noiembrie 04, 2008

Flash...


Poate a fost batalia de la Philippi, sau inspiratia Capidavei, sau Legionarii...
Astazi am visat cu ochii deschisi si am desenat. Am visat o legiune, Legio XIII Draconika...ea nu exista, dar am creat-o eu. Ea a campat in mintea mea...

Am trait in doua lumi paralele. A voastra si a mea. Dupa ani de antrenamente, mi-am selectat cei mai buni luptatori si i-am aranjat in formatie...nu vreau sa atac, ci sa ma apar. Vreau sa castig. Nu vreau sa ma conserv, vreau sa evoluez. Nu voi sta intr-un loc, ma voi misca.

Logica lumii dispare, regulile Mamei Naturi isi pierd conturul si raman supozitii. Unde este adevarul? Unde suntem noi? Unde fugim? Ce infruntam?

Refuz violenta, refuz raceala, refuz indiferenta si ignoranta...refuz umanitatea ca rezultat, pastrez utopia si imi deschid pumnul...pastila albastra sau cea rosie?

Inchid ochii...visez...ba nu, e realitatea nuda...

Niciun comentariu: