miercuri, mai 25, 2011

Schimbarea

Am sa va vorbesc despre un film care se numeste Ambition to Meaning - The Shift (De la Ambitie la Semnificatie - Schimbarea). El poate fi numit inspirational, motivational, spiritual...dar el ESTE pur si simplu. Acest film este o provocare pentru fiecare dintre noi, sa fim atenti la noi insine, sa ne descoperim, sa ne amintim ca suntem liberi si iubiti. Ca tot ce trebuie sa stim, absolut tot ce avem nevoie, se afla in noi, din momentul in care am fost conceputi. Ni se reaminteste de cea mai minunata capacitate care o detinem, intuitia, si prin intermediul ei, stim ce este cu adevarat folositor sau mai putin folositor pentru indeplinirea scopului nostru. Si de asemenea ne sunt impartasite cele 4 virtuti dupa care trebuie sa ne ghidam, pentru a fi cei mai buni oameni care putem fi. Va doresc vizionare placuta!

*Filmul poate fi vizionat integral aici, cu subtitrare in romana.

4 comentarii:

ioana spunea...

Ah, n am vazut decat 18 min din film, dar abia astept sa il termin. Stii ce-mi place? Intotdeauna ai reusit sa scoti dintr-un om adevaratul EU :)

Andrada spunea...

hmmm :) as vrea sa detaliezi ;)
ma bucur ca-ti place. La multi ani copilului din tine ;)

ioana spunea...

...., sa-i faci sa se simta bine cu ei insisi si cu cei din jur.de ex: eu. Am devenit destul de abstracta in gandire dar nu neaparat cu continut substantial...si ca multi altii, intru in ritmul cotidianului, uitand ca inainte de toate sun om. Tu mereu scoti omul din oameni...nu stiu cum sa explic mai bine, nu vreau sa sune nici pompos...dar cam asta simt :* La multi ani si tie :*

PS: Astept sa-mi dai ADD pe facebook :P

Andrada spunea...

Nu te lasi cu facebook-ul ai? :))))