joi, mai 27, 2010

Scop si semnificatie


Dragii mei, eu am luat pe plan personal, hotararea sa trec la nivelul urmator, de bucurie si multumire pentru minunile de zi cu zi. Sa te trezesti in fiecare zi zimbind, in bratele persoanei cu care iti imparti viata, si apoi seara, sa adormi cu un sentiment puternic de recunostinta pentru dragostea neconditionata ce este revarsata intreaga zi asupra ta, si din tine, este cu siguranta cel mai frumos lucru din experienta umana. Sunt in spatiul pe care mi l-am dorit dintotdeauna, iar aici, ei bine cresc. Constientizez, iert, explorez, ma joc si cel mai important, imi transform visele colorate in scopuri tangibile, cu reverberatii in jurul meu. De aceea, rededic blogul meu, evolutiei si dezvoltarii umane. Suntem fiinte atat de frumoase, si am inteles, ce important este sa fim uniti si sa ne bucuram de legatura noastra, impartasind si invatand. Eu pot impartasi cu voi, ceea ce este semnificativ in lumea mea, si dorinta mea, este ca fiecare dintre voi care citeste aceste randuri, sa afle poate ceva nou, si sa aleaga sa-si imbunatateasca viata, luand decizii corecte, atat pentru el ca individ, cat si pentru cei din jur, pe care ii atinge. Visati iubitilor si aduceti-va mereu aminte de voi, de interiorul vostru, de Eu-l vostru, si celebrati-l! Lectura placuta :)

"Scopul vietii noastre este implinit, atunci cand ne incheiem lucrarea de vindecare, pentru ca aceasta incheiere reprezinta scopul fiecarei vieti traite in cea de-a treia dimensiune. Atunci, prin definitie, viata noastra nu mai are niciun alt scop, in sensul telului pe care ni l-am stabilit initial. Ajungerea la momentul glorios al recunoasterii faptului ca ne-am implinit scopul nu reprezinta de loc o calatorie usoara, pentru ca gandim prea mult conceptul de scop si il confundam cu cel de semnificatie. Cu toate ca incercam sa ne implinim scopul, in realitate cautam intelesul care sa ne justifice suferinta si durerea. Si, in acest proces, ne pierdem din vedere scopul, pentru ca incercam sa ii atribuim un inteles, o semnificatie.

Scopul este descoperit prin detasare, prin gasirea intelegerii in simpla cunoastere si in credinta. El consta in a privi fiecare situatie si a intreba : „Ce este aici pentru mine si pentru evolutia sufletului meu?” Cautarea intelesului reprezinta cautarea raspunsurilor si a dovezilor care sa justifice faptul ca acesta este corect. Vrea sa explice de ce si cauta validare. Scopul se multumeste sa „fie” in desfasurarea fluxului energiei Universale, in timp ce intelesul trebuie sa detina controlul oricarei realitati cu care se confrunta. Atunci cand cautam semnificatia ne cedam puterea iluziei vietii, blocand astfel curgerea energiei, al carei scop il reprezinta desfasurarea calatoriei de parteneriat dintre omenire si spirit.

Cautarea semnificatiei a reprezentat destinul nostru karmic, pentru multe vieti la rand. Scopul nostru este acela de vindecarei a karmei si el este ceea ce ne mentine in fluxul energiei vindecarii. Semnificatia creaza ceva despre care putem palavragi, ceva ce putem atinge si cerceta si depre care ne putem pune intrebarea „de ce”, pana cand intelegem. Atunci cand renuntam la cautarea intelesului trecem in energia creatiei. Putem fi cautatori ai scopului, cautand semnificatia si incearcand sa asezam cele intamplate in contextul scopului – sau putem fi cunoscatori ai scopului, situatie in care ne putem gasi alinarea in a ne afla in energia creatiei, asumandu-ne integral propria putere prin spirit. Acesta este destinul si scopul omenirii.

Viata cu intentie, cu scop, exista dincolo de semnificatii. In cadrul ei, totul este interconectat si exista in unimea fiintei noastre. Intelesul vietii si al tuturor celorlalte lucruri deriva din scopul nostru. Si atunci cand ne eliberam din temnita celei de-a treia dimensiuni, nu ne mai sperie lipsa semnificatiei, pentru ca ne simtim confortabil, aflandu-ne in curgerea energiei ce se schimba si se misca dand continuu nastere la scopuri mai inalte. Atunci cand un scop este atins, incepe un altul. Cum se schimba scopul vostru acum? Ce semnificatii doriti sa eliberati, pentru a permite astfel patrunderea unui nou scop in viata voastra? Permiteti-le sa se desfasoare fara teama, astfel incat sa puteti intrupa divinitatea in fiinta voastra umana si sa va puteti inalta catre spatii aflate in afara semnificatiei. "

~Jennifer Hoffman


2 comentarii:

ioana spunea...

U ar trebui sa bei un ceai cu Petru de la Guerrilla! il privesc acelesi subiecte, si exploreaza cam tot ce ai reprezentat in postul "de mai sus" :P...oricu, vad ca o duci bine cu toate si ma bucura:) te pup,Andrush!

Vera spunea...

Cum iti asterni, asa dormi! Daca ai rabdare si putere poti gasi exact ceea ce ai nevoie. Omul atrage asupra lui tot ceea ce gandeste, asadar daca iti doresti un om, negresit il gasesti si astfel iti poate zambi dimineata. O stii si tu, o stiu si eu, o stiu si altii :) Nu e nimic mai frumos decat o noua zi in care zambim cu motiv si simtim cum ne rade inima... :*