miercuri, noiembrie 04, 2009

Pentru Noiembrie


Trebuie intai sa spun ca mi-e dor de mare. Imi vine sa rad cand ma gandesc la vara asta nebuna. Sick frate! In tot sensul cuvantului, in cele 4 vanturi...Ce fluturi am in stomac cand ma gandesc...Pfoai, pai eu de atunci, ma trezesc dimineata zimbind...si nu exagerez. Nu stiu ce s-a intamplat dar Marea...anul asta...m-a schimbat...mi-a luat toate bagajele si m-a lasat sa plutesc linistita si intr-un relash total. O ador...e..e tot ce imi trebuie, si imi da exact ce am nevoie. Are grija de mine... (acum incep sa rad cu lacrimi ca mi-a intrat in playlist Morsa de la Kumm)

Si mai rad ca imi vad cutia pe jumatate goala de Skittles Crazy Sour...sursa mea de energie in Vama..."Aveti incredere in curcubeu!", eh da, ca bine a zis si Ziggy Marley "There's a rainbow in the sky, all the time, don't be blind".

Woai si vreau sa ajung la Kumm in Cluj pe 6, vinerea asta...si nu vreau sa merg singura [edit ulterior...nu m-am mai dus :(]...Si simt ca o sa fie nebunie si delir...ca doar ii Vinerea Magica :D "N-ai decat sa ma cauti si o sa te gasesc" [Hai noah ca mai limpede de atat nu are nici un sens sa fiu :))]

Simt eu asa, ca Noiembrie vine cu niste flow-uri geniale...pluteste in aer si vad sclipiri in aer. Ma gadila si numai ideea la cat o sa ma distrez luna asta...din lucruri mici, mari...lucruri simple sau intortocheate, ba chiar si stand in pat si numarand caii verzi de pe pereti sau fugind prin oras de sus in jos (pe laterale acum nu vreau sa o iau..sic! :)))

Astea's flow-uri de scortisoara si poze din Vama...de asta o iau pe aratura. Ba mi-e dor, ba incep sa rad cu lacrimi la cate chestii faine s-au intamplat de atunci incoa'. Bah...misto, ce sa zic? Ma bucur de nou ca un copil mic...si cum fiecare zi e ceva nou...ies in balcon si rad la soare (si pe urma fug rapid in pat ca-i frigul de pe lume)

Good ripples friptilor si dubiosilor ca stiti voi care sunteti (numa cineva anormal ca tine sau ca tine, e in stare sa citeasca fragmentele mele de ganduri)

ps: Laitmotivul lunii este : "Sincronizare". Nu va uitati asa la monitor ca am dreptate...vorbim in Decembrie :)))

Niciun comentariu: